kolmapäev, 6. märts 2019

Läbi raskuste...


... tähtede poole!

Just täna leidsin ühe muusikali teksti, tänu libreto autori sõnumile facebookis.

Per aspera ad astra - nii kõlab Westholmi Gümnaasiumi loosung. Kooliajal osalesin aga ühes muusikalis, selle pealkiri oli lihtsalt "Tähtede poole". Westholmi ruumides me seda ka harjutasime ning esinesime sellega hiljem, Lemme Krimmi juhendamisel. Laste ja Noorte Muusikateater pidi vist olema selle seltskonna nimi.

Mul on see vahepeal üsna meelest läinud, sest võib-olla ongi mõned sündmused elus nagu uni. Midagi, mida on hiljem raske uskuda. Etenduses pakuti mulle hiljem ühte peaosadest, ent siis juhtus hoopiski nii, et mind valiti esimeseks vahetusõpilaseks, kes sõitis õppima Helsingisse, Ressun Lukio nimelisse kooli.

Kuid Madis Trossi ning Urmas Lattikase "Tähtede poole" jäi mulle siiski meelde ning praegu libretot lugedes tuli kõik nii tuttav ette, isegi mõned meloodiajupid meenusid siit-sealt. See oleks olnud väga suur samm edasi. Just nagu olid ka minu õpingud Soomes, mis ilmselt juhtisid mu hilisemat teekonda olulisel määral. Kunagi ei tea, mis millekski hea on...

Etenduse teksti leiab siit:
Muusikal "Tähtede poole"


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar