esmaspäev, 23. mai 2016

Minha coisa - minu asi...



Mis on see minu asi?

Sel aastal pole jõudnud nii palju labidat maasse lüüa kui varasematel...
Mulle meeldib aias toimetada, see on isegi viimastel aastatel hakanud ehk veidi üle piiride minema, see minu aiahullus. Kuid see on hea hullus.

Aga miks ma sellest siin kirjutan?

Oli väga tore festival Mailaul, mis toimus 5.-7. mail Tartus. Palju lauljaid, laulukirjutajaid, muusikuid ning palju head, isiklikku muusikat. Ja head töötoad, mis kindlasti andsid nii mõnelegi mõtteainet ja tahtmist oma rada mööda edasi sammuda. Teha seda, mis on sulle omane.

Teha seda, mida keegi teine ei saa Sinu eest teha. Olla Sina ise, rääkida, laulda, valada muusikasse seda, mida tunned ja mõtled. See ongi see oma asi.

Kipub vahel meelest minema kui väärtuslik see on. Midagi, mida ainult Sina saad ja oskad teha, ainult Sulle omasel moel. See ei pea olema muusika vaid ka midagi muud, mis just Sinule omane ja hingelähedane on. Minu puhul on see muusika ja seetõttu pean ma vaatama, et isegi need huvialad, mis mulle samuti väga armsad on (nagu aia eest hoolitsemine) päris kogu minu aega enda käsutusse ei saaks võtta.

Ainult nii saame me olla kõige rikkamad kui pakume teistele midagi, mis on isiklik ja puudutab ühel või teisel moel meid kõiki.

Armas luuletaja Eeva Park, kelle tekstidele olen laule kirjutanud, ütles juba paar aastat tagasi mulle, et ma ei unustaks aiatoimetuste kõrval ka laule kirjutada :) Võib-olla tuleb mul laulude kirjutamine vahel ka piisavalt lihtsalt, et jõuan rahulikult kõike teha. Kuid ehk saaksin ikkagi ka rohkem süvitsi minna... Tänu Mailaulule sain jälle koostööd teha suurepärase kitarristi, laulja ja laulukirjutaja Andy Fite'iga ning aeg koos temaga oli väga inspireeriv. Ühest tema laulutekstist on pärit ka järgmised read, mis ehk postituse kenasti kokku võtavad:


If in this whole wide world there's only one like you
then you've got yourself a job that no-one else is gonna do...
Andy Fite'i hoogne töötuba Mailaulu raames :)

See ja järgmised fotod on ühiselt esinemiselt Visby's








Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar